Veel gestelde vragen

Ik heb maar een paar artikelen nodig, moet ik dan toch €4,25 verzendkosten betalen?

Ja, wij hanteren 1 vast tarief voor brievenbuspost.

Onder verzendkosten verstaan wij niet de ‘kale’ portokosten zoals je ze op de envelop terug zult zien maar een bijdrage in de volgende kosten:

Er zijn ook nog kosten verbonden aan het verpakken van bestellingen, behandelingskosten, een geschikte verzendverpakking, adresetiketten, administratiekosten, kosten voor IDEAL of Paypal.

Juist bij kleine bestellingen kan dit niet allemaal betaald worden uit de marge op de producten.

 

Bestelling niet ontvangen

Normaal gesproken worden bestellingen binnen Nederland de dag nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen bezorgd. Soms loopt een bestelling om de een of andere reden weleens wat vertraging op, hier hebben wij helaas geen invloed op. Zodra wij de bestelling op de post hebben gedaan is het in handen van PostNL. Het is heel vervelend als je bestelling vertraging oploopt, neem dan ook gerust contact met ons op als dit het geval is. Wij zullen wel altijd een week afwachten voordat wij een bestelling eventueel opnieuw gaan verzenden, dit omdat de ervaring ons leert dat 99% van de bestellingen toch nog binnen een week bezorgd worden

 

Mijn product is niet naar wens.

Uiteraard heb je als klant het recht om je bestelling of een deel daarvan te retourneren. Zie hiervoor ook onze pagina retourneren.

Retourneren is uitgesloten voor:

Snoepgoed

Onze maatwerkproducten omdat deze speciaal voor je gestanst worden na ontvangst van je bestelling.

En speciaal voor jou bestelde producten die qua maatvoering en/of hoeveelheid buiten ons standaardassortiment of gebruikelijke voorraadniveau vallen. 

© 2023 - 2024 Kadoentraktaties | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel