Bestellen en betalen

Kado en traktaties

We proberen het kopen in onze webwinkel zo gemakkelijk mogelijk te maken door een logische indeling van de productengroepen, uitgebreide productbeschrijvingen met duidelijke afbeeldingen en een eenvoudige bestelprocedure.

Bestellen:

Wanneer je iets bestelt bij Kado en traktaties ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Hierin staat een overzicht van je bestelling en eventueel de betaalgegevens (wanneer je gekozen hebt voor vooraf overmaken). Heb je deze mail binnen een uur niet ontvangen en staat hij ook niet bij ongewenste mail, neem dan even contact met ons op waarschijnlijk is er dan iets mis gegaan.

Betalen:

IDEAL/Bancontact

Als Nederlandse klant kun je bij ons veilig en snel betalen met IDEAL. Voor Belgische klanten bieden we Bancontact aan. Met beide gebruik je de vertrouwde bankomgeving van je eigen bank. Zodra je betaald hebt krijgen wij daarvan direct bericht en kunnen wij je bestelling snel verzenden. Ook krijg je zelf een bevestiging dat de betaling gelukt is. Voor onze IDEAL/Bancontact betalingen werken wij samen met Mollie .Deze naam zou u dan ook bij de afhandeling van uw betaling tegen kunnen komen. Voor een IDEAL/Bancontact betaling worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Paypal

Snel en makkelijk betalen, ook vanuit het buitenland.

Voor een Paypalbetaling brengen wij €0,50 kosten in rekening.

Internetbankieren

Je kunt uiteraard ook betalen door middel van internetbankieren. Je bestelling wordt verzonden zodra de betaling bij ons is binnengekomen.

Ons rekeningnummer is NL83 RABO 0379 1817 46 deze staat ook vermeld op de orderbevestiging en factuur.

Bestelde artikelen worden 5 dagen voor je gereserveerd. Hebben wij na 5 dagen nog geen betaling ontvangen dan vervalt je bestelling en worden de artikelen teruggeplaatst in de winkel. 

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je van je bestelling af wilt zien. Het is fijn als je dit ons dan even per mail laat weten, dan  kunnen we de artikelen terugplaatsen in de winkel.

Iets vergeten?

Kom je er na het bestellen achter dat je toch nog iets vergeten bent? Zolang je van ons nog geen mailtje hebt ontvangen dat de bestelling verzonden is kunnen we de bestelling altijd nog voor je aanpassen. Stuur ons een mailtje en we regelen het voor je.

© 2023 - 2024 Kadoentraktaties | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel